نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2410
-
الف
+

نگاهی به سریال های نوروزی صدا و سیمای ایران در سال 1400

در این گزارش با سریال های نوروز 1400 تلویزیون ایران آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به روال معمول سال‌های گذشته، برای شب‌های تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ سریال هایی را تدارک دیده است؛ مجموعه های تلویزیونی که قرار است لحظات شیرینی را برای مخاطبان رقم بزنند.

در این گزارش، نگاهی به سریال‌های نوروزی ۱۴۰۰ داریم که نشر آن‌ها تقریبا قطعی شده است.

ادامه «پایتخت 6» ساخته می شود

پایتخت

بدون شک یکی از مهم ترین سریال هایی که قرار است در تعطیلات نوروزی نشر شود و مردم بی صبرانه منتظر تماشای آن هستند، دو قسمت پایانی «پایتخت» به کارگردانی «سیروس مقدم» است.

پایتخت 6

این سریال از جمله آثاری بود که نوروز 99 تحت تاثیر «کرونا» ناتمام نشر شذ و قرار شد پایان‌بندی آن به شکل جداگانه ساخته شود. در دو قسمت پایانی فصل ششم «پایتخت»، همه بازیگران اصلی سریال حضور دارند و تنها نامی که از سریال جدا شده، «آرش عباسی» فلم نامه‌نویس فصل ششم است.

فلم نامه این دو قسمت با طرحی از «محسن تنابنده» و سرپرستی او، «محمد تنابنده» نوشته است که در سال‌های اخیر، در برخی از آثار برادرش مانند «قسم» نیز حضور داشته است.

گفتنی است پایان‌بندی «پایتخت ۶» قرار است ۲۹ و ۳۰ حوت (اسفند)  امسال نشر شود ، بنابراین همزمان با آغاز سریال‌های نوروزی ۱۴۰۰، دوسیه آن بسته خواهد شد.

بازیگران «نون خ» کرونایی شدند

نون. خ ۳

«نون. خ» یکی دیگر از سریال های نوروزی است که با سابقه خوب دو فصل قبلی، چانس بیشتری برای جلب توجه مخاطبان در ایام رخصتی نوروز دارد.

گروه بازیگران «نون .خ» تقریبا دست نخورده و از سعید آقاخانی، سیروس میمنت، نسرین مرادی، هدیه بازوند و ماشاءا… وروایی بهره می‌برد.

«شقایق دهقان» که در فصل دوم، حضوری کوتاه داشت، در «نون. خ ۳» جزو بازیگران اصلی است و «علی صادقی» نیز پس از یک فصل غیبت به این مجموعه بازگشته است.

نون خ

تنها «حمیدرضا آذرنگ» که در ماه‌های اخیر مصروف تولید اولین فلم سینمایی خود بوده، از جمع بازیگران این سریال جدا شده و مشخص نیست جای خالی او چگونه پر خواهد شد.

نکته جالب آن که مسئله شیوع کرونا در فصل سوم «نون. خ»، به نوعی دیده شده است. سعید آقاخانی در این باره توضیح داده که یکی از شخصیت‌های سریال بر اساس قصه ،به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل بازیگران در این سریال همگی ماسک به صورت دارند.

«همایون ارشادی» به «هم بازی» نوید محمودی پیوست

همبازی

تنها سریال غیرکمیدی شب‌های نوروز صدا و سیمای ایران «همبازی» به کارگردانی «سروش محمدزاده» است که گفته شده اگرچه کمیدی نیست، اما ملودرامی عاشقانه است که در فضایی شاد و شیرین ساخته شده و به مسائل جوانان می‌پردازد.

همبازی

ترکیب بازیگران این سریال جالب است و از آتیلا پسیانی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، دیبا زاهدی، علیرضا استادی و امیر کاظمی تشکیل شده است. هنوز خلاصه داستانی از مجموعه «همبازی» منتشر نشده است.

«حسین مهری» و «مریم مومن» به «هم بازی» پیوستند

بوتیمار

«علیرضا نجف‌زاده» که نوروز سال ۹۸، با سریال طنز «زوج یا فرد» برای اولین بار کارگردانی یک سریال تلویزیونی را تجربه کرد، این بار «بوتیمار» را در مناطق شمالی ایران ساخته است.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، رامین ناصرنصیر و سپند امیرسلیمانی در این سریال حضور دارند .

بوتیمار

«مهران مهام» تهیه‌کننده خوش‌سابقه سریال‌های تلویزیون، تهیه‌کنندگی «بوتیمار» را بر عهده داشته و «سعید جلالی» سرپرست نویسندگان آن بوده است که امیدها را برای پربیننده شدن این سریال بالا برده است.

بازیگران طنز آی فیلم 2 در سریال نوروزی 1400

نوروز رنگی

داستان این سریال به کارگردانی «علی مسعودی» در روزهای پایانی ماه حوت(اسفند) یکی از سال‌های دهه 60 می‌گذرد و  قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانیان در مشهد بپردازد. 

«حمید لولایی» و «شهرام قائدی»، «داریوش سلیمی»، «محمد اسلامی»، «ماهان عبدی»، «جواد خواجوی» نیز از بازیگران اصلی سریال «نوروز رنگی» می باشند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر